April 19, 2018

Sigurno se sećate svog prvog dana na poslu?

Sigurno se sećate svog prvog dana na poslu?

Nov ste radnik, upoznajete kolege, ali kao i većina ljudi niste odmah zapamtili imena svih? Doživljavate neprijatne situacije kada ste primorani da ih dozivate sa „Ej!” ili “Kolega”.

Koliko bi vam tada bilo lakše da su negde imali ispisano ime?

Tim kolega

Sada, kao vlasnik preduzeća, znate da ID kartice rešavaju ovakve situacije

ID karticama identifikujete svoje radnike i označavate ih kao sastavni deo vaše kompanije.  Brendiraju se zaposleni i budi im se osećaj pripadnosti firmi, a time i veća odgovornost. Korišćenjem ID kartica i vi i radnici znate ko se kako zove, kom sektoru pripada. Time se olakšava komunikacija između zaposlenih, ali i između zaposlenih i klijenata, a kompanija podiže svoj poslovni imidž i ostavlja utisak firme koja brine o svojim zaposlenima i o svojim klijentima.

 Brenirani zaposleni

U ID kartice moguće je ugraditi različite tehnologije

Naime, ID karticama je moguće evidentirati dolaske i odlaske zaposlenih ukoliko postoji sistem evidencije radnog vremena. Na ovaj način vlasnici mogu dobiti informacije o tome da li su njihovi zaposleni na poslu, pauzi, službenom izlasku i sl.

Ukoliko u vašoj firmi postoji sistem kontrole pristupa, pomoću ID kartica možete ograničiti ili omogućiti zaposlenom ulazak u određene delove kompanije i imati tačnu evidenciju ko je i kad imao pristup kojim prostorijama.

Brendirajte izgled zaposlenih, dajte im osećaj pripadnosti firmi, olakšajte im međusobnu komunikaciju.

Bolja saradnja i organizacija posla